at a glance
Top

Οι σημειώσεις του Γιώργου Καφετζόπουλου

κείμενο | γιώργος καφετζόπουλος */* φωτογραφίες | γιώργος καλφαμανώλης  + αντώνης παπαντωνίου */* επιμέλεια | γιώργος παπανικολάου

ένα τσιγάρο δρόμος

Ξυπνάω.

Στις 11:00.

Πατήσια ghetto.

Περπατάω στην γειτονιά, πάω να πάρω έναν καφέ.

Περνάω από τους Afro χαιρετάω τον Jimmy, “καλημέρα, bro μου, πώς είσαι ;;”

“Καλά- καλά, καλημέρα”. Οι άλλοι με κοιτάνε. Χαλαροί.

Απέναντι καφενόβιοι Έλληνες λευκοί.

Χαιρετώ, γιατί εκεί με ξέρουν όλοι, πάω και βλέπω μπάλα.

Ο Γιωργάρας, ο ταρίφας, μου φωνάζει «ΑΑΑΕΕΚΚ», έτσι λέμε «γεια».

Ο coffee man, τα κλασικά «καλημέρα, φρέντο εσπρέσο με ολίγη;;»

«Ναι ναι, παρακαλώ».

Παίρνω και κάτι σαν τυρόπιτα.

Οδηγώ.

Προς Επί Κολωνώ.

Πρόβες «Τάο».

Επιτέλους, το έργο που έγραψα, θα παιχτεί.

Επί Κολωνώ, ωραίο μέρος, φιλόξενο, ωραίοι άνθρωποι.

Ωραίες πρόβες, χαλαρές, γιατί το μυαλό είναι στο «ρίσκο».

Τέλος πρόβα 3:30.

Σπίτι για λίγο.

Λόγια για το «Ρίσκο».

εκεί είμαι πιο σοβαρός, καθότι δεν με ξέρουν τόσο τα παιδιά.

Φέτος τους γνώρισα και τη Νάντια και τον Τάσο.

19:00 στο OLVIO, επίσης ωραίο θέατρο.

Φιλόξενο, επίσης.

Στο -2 πρόβα για το “Ρίσκο»

Με Θαλασσινή, Νάντια και Τάσο

Τέλος πρόβας 11:00.

Θέλω να κοιμηθώ, αλλά δεν μπορώ.

Βλέπω σειρές με serial killers.

Την επόμενη μέρα, ξανά τα ίδια.

Το «Τάο» και το «Ρίσκο».

Το «Τάο» είναι η δεύτερη φορά που ανεβαίνει, αλλά στην ουσία είναι η πρώτη, μιας και ανέβηκε για δυο μόλις εβδομάδες, την εποχή του lock down.

Παίζουμε εγώ, ο Θοδωρής και ο μπαμπάς και παριστάνουμε τους μαφιόζους.

Το έργο μιλάει για τις σχέσεις των ανθρώπων και θα μπορούσαν να είναι τρεις γυναίκες μαφιόζοι ή τρεις άντρες ψαράδες. Απλώς το έκανα μαφιόζικο, γιατί μ’ αρέσει η αλητεία του δρόμου και όλες αυτές οι αμερικανικές ταινίες του Σκορτσέζε, του Κόπολα, του Ταραντίνο, με τα πιστολίδια και αυτούς τους αγροίκους.

Και το έγραψα, γιατί ήθελα να παίξω με τον πατέρα μου παρέα.

Γιατί το λένε «Τάο» ;

Έλα και θα δεις.

Η Δανάη σκηνοθετεί ξανά και ο Σιώτας βάζει τις μουσικάρες του. Αυτή είναι η ομάδα.

Πάμε στο «Ρίσκο». Είπα να το πάρω. Με έψησε η Παπαδήμα με το κείμενο. Γνώρισα τον Σωτηράκη, ο οποίος σαν άλλος «Άρης» με οδηγεί στο δρόμο του «Ρίσκου». Εκεί στο ΟLVIO, παρέα με τον Παύλο, την Ναντια και την Θαλασσινή.

Υπόθεση : δυο άγνωστοι συναντιούνται τυχαία σε ένα παγκάκι. Και αρχίζει μια γνωριμία, η έγκυος γυναίκα. Ο άντρας με τον σάκο. Το πιθηκάκι. Το πιστόλι. Ο miles Davies. Ο «Αλεξ» και η «Μάνια». Το ξέσπασμα οργής.

Η μουσική είναι επίσης  του Τάσου, όπως και η σκηνοθεσία. Σωτηράκης εγγύηση.

 

Τώρα πιο χαλαρά. Έχει αρχίσει το «Ρίσκο» και ετοιμάζεται να ανέβει το «Τάο».

 

Από το «Τάο» στο «Ρίσκο», λοιπόν.

Και από το «Ρίσκο» στο «Τάο»… ένα τσιγάρο δρόμος.

  • Ο Γιώργος Καφετζόπουλος έγραψε και πρωταγωνιστεί στο “Τάο”, που έχει πρεμιέρα 16 Ιανουαρίου στο Επί Κολωνώ, και θα παίζεται κάθε Δευτερότριτο, σε σκηνοθεσία Δανάης Σπηλιώτη, μαζί με τον Αντώνη Καφετζόπουλο και το Θοδωρή Σκυφτούλη. Παράλληλα, ο Γιώργος συμμετέχει στο “Ρίσκο” της Δήμητρας Παπαδήμα, σε σκηνοθεσία Τάσου Σωτηράκη, στο θέατρο OVLIO , που ήδη παίζεται κάθε Τετάρτη και Πέμπτη και παίζει μαζί με τη Νάντια Καφφετζή.