κείμενο | γιώργος παπανικολάου */* φωτογραφίες | τάσος θώμογλου */* ανάγνωση | νίκη ζερβού */* επιμέλεια | ιάκωβος καγκελίδης + τάσος θώμογλου
'για να απαλλαγείς από το πειρασμό, υπέκυψε'
1995 στη Βουκουρεστίου, που μπαίνεις στη στοά κι ανεβαίνεις τα σκαλοπάτια. Δεν μπορεί να κάνω λάθος. Εκεί στο δεύτερο όροφο είναι το θέατρο Μελίνα Μερκούρη. Παραγωγή που ανέλαβε ο Κώστας Αρζόγλου με το Γιώργο Κυρίτση. Το έργο του Όσκαρ Ουάιλντ “Η σημασία του να είναι κανείς σοβαρός”. Η παράσταση παιζόταν με τη Έλενα Ακρίτα και τη Μάρω Κοντού. Κόρη και μαμά στο έργο στους ρόλους. Ανηψιά και θεία στην πραγματικότητα. Η παράσταση λόγω επιτυχίας περνάει το καλοκαίρι του 1996 στις επιχειρήσεις του Γιώργου Λεμπέση και παρουσιάζεται στο θέατρο ΛΑΜΠΕΤΗ, στην λεωφόρο Αλεξάνδρας, στην αγαπημένη ταράτσα, που πλέον δεν υφίσταται.
Νύχτα Δεκαπεντάγουστου στην άδεια Αθήνα. Πιο άδεια πεθαίνεις. Πρώτος έρωτας μεγάλος σε ένα πάρκο στην Αλεξάνδρας, να με περιμένει. Ακόμη η Μποφίλιου δεν είχε βγάλει το τραγούδι. Κι ο έρωτας νύχτα στο παγκάκι να καραδοκεί. Με πιάνει από το χέρι και μου λέει “θέλω απόψε, που λείπουν οι γονείς μου για Δεκαπενταύγουστο, εμείς να πάμε θέατρο-εδώ στο κοντινό θέατρο”. Ένα εφηβικό γλωσσόφιλο είναι ικανό να με πείσει. Εγώ ονειρευόμουν κρεβάτια και παρκάκια και θάμνους και μου ΄σκασε βραδιά πολιτισμού σε διασκευή Μάριου Πλωρίτη.
Related posts:
...και ποιος σου είπε ότι δεν είναι όλα θέατρο;
έχεις τρεις επιλογές
I cheated myself, like I knew I would
ο καλύτερος μας εαυτός, είναι η αποδοχή του
εκείνος που δεν ονειρεύεται
Μπάκου Μπάκου