κείμενο | χρήστος παπαδημητρίου */* φωτογραφίες | k.kar */* επιμέλεια | γιώργος παπανικολάου
grande Χρήστος
(Τα κάτωθι γράφονται λίγες μέρες πριν την πρεμιέρα στο eight ball -Στην αρχή μιλάει η θεατρολόγα μέσα μου και στη συνέχεια το κακό το συναπάντημα 🙂
Πότε ήταν οι πρώτες αναγνώσεις;
Τελείωνε το καλοκαίρι και μου κακοφαινόταν που έπρεπε να μπω σε όρντινο δοκιμών-είχα αναπτύξει πεισματική άρνηση.
Ευτυχώς, δεν κράτησε πολύ η φάση άρνησης και βούτηξα στο εξωφρενικό λουτρό λάσπης και αίματος που παρέχει ο Υμπύ. Πρώτες αγωνίες, τι λέμε σήμερα με αυτό το υλικό. Σχετικά γρήγορα και απο τις κατ’ ιδίαν αναγνώσεις και μαζί με τον θίασο διαπίστωσα πως δεν με κάλυπτε η ευλαβική προσέγγιση του κειμένου και έτσι ξεκίνησε η αναζήτηση της σιδηροτροχιάς να μπουν τα βαγόνια των πέντε πράξεων του έργου. Αυτό που αποφασίσαμε ήταν μια ενεργητική συμμετοχή των ηθοποιών σε επίπεδο αφήγησης (πέρα από κατασαρκης υποδυσης!) αλλά και παράθεσης ιστορικών αναφορών που συγγενεύουν με την διαχρονική τυρρανική συμπεριφορά του Υμπυ. Έτσι, στην παράσταση παρελαύνουν στο walk of shame της απολυταρχίας και αλλά αστέρια του πολιτικού παλκοσένικου που μεσουράνησαν και μεσουρανούν ακόμα! Και αυτό θέλω να ελπίζω, πως λειτουργεί σαν κλειδί να ανοίξουν και άλλες οπτικές του έργου και να το κάνουν να συνομιλήσει παροντικά.
Related posts:
έχεις τρεις επιλογές
Τρεις μέρες, Μία Εποχή
της ζωής της, το πάρτυ...
ό,τι θέλω
το σημείο αναφοράς μου
Με ένα μικρό τοσοδούλικο ξόρκι