
κείμενο | γιώργος νανούρης */* φωτογραφίες | γιώργος καπλανίδης */* επιμέλεια | γιώργος παπανικολάου
διπλή έξοδος κινδύνου
Θεσσαλονίκη. Ακόμα μια φορά.
Δυο διαφορετικές παραστάσεις, τον ίδιο μήνα.
Η πρώτη που έφερα αρκετά χρόνια πριν σ’ αυτή την πόλη, η “Κατερίνα” και η καινούρια που ανέβηκε φέτος, ο “Αίας”.
Οι σημειώσεις μου, λοιπόν, θέλω να αφορούν μόνο τη Θεσσαλονίκη. Είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω για την πόλη που μου έχει δώσει, που μας έχει δώσει, μόνο χαρές και συγκινήσεις, γέλια και κλάματα.
Το θέατρο Εγνατία, το Μέγαρο, το Αθήναιον, και το θέατρο Αυλαία.
Η Λένα, η Χαρούλα, ο Λιγνάδης, και τώρα ο Σαράντης.
Related posts:
Στη Μόσχα, αδελφές μου (vol.2)
Τρεις μέρες, Μία Εποχή
Τρεις μέρες, Μία Εποχή
O Γρηγόρης Φρέσκος αυτοσκανάρεται
έχεις τρεις επιλογές
έχεις τρεις επιλογές
Οι σημειώσεις του Γιάννη Αποσκίτη
break the chains
break the chains
Οι σημειώσεις του Ηλία Αδάμ
Τρεις μέρες, Μία Εποχή
Τρεις μέρες, Μία Εποχή
Οι σημειώσεις του Γιώργου Χούχου
Ομπρέλα, πήρες;!
Ομπρέλα, πήρες;!
Οι σημειώσεις της Δήμητρας Τσάκου
κρατάει χρόνια, αυτή η κολόνια...
κρατάει χρόνια, αυτή η κολόνια...