κείμενο | γιώργος νανούρης */* φωτογραφίες | γιώργος καπλανίδης */* επιμέλεια | γιώργος παπανικολάου
διπλή έξοδος κινδύνου
Θεσσαλονίκη. Ακόμα μια φορά.
Δυο διαφορετικές παραστάσεις, τον ίδιο μήνα.
Η πρώτη που έφερα αρκετά χρόνια πριν σ’ αυτή την πόλη, η “Κατερίνα” και η καινούρια που ανέβηκε φέτος, ο “Αίας”.
Οι σημειώσεις μου, λοιπόν, θέλω να αφορούν μόνο τη Θεσσαλονίκη. Είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω για την πόλη που μου έχει δώσει, που μας έχει δώσει, μόνο χαρές και συγκινήσεις, γέλια και κλάματα.
Το θέατρο Εγνατία, το Μέγαρο, το Αθήναιον, και το θέατρο Αυλαία.
Η Λένα, η Χαρούλα, ο Λιγνάδης, και τώρα ο Σαράντης.
Related posts:
Οι σημειώσεις του Αλκιβιάδη Μαγγόνα
Τρεις μέρες, Μία Εποχή
Τρεις μέρες, Μία Εποχή
Οι σημειώσεις του Νικόλα Δροσόπουλου
ακούς;
ακούς;
Λόγοι Θεάτρου [ 4- 10 Φεβρουαρίου 2019]
...και ποιος σου είπε ότι δεν είναι όλα θέατρο;
...και ποιος σου είπε ότι δεν είναι όλα θέατρο;
Χρήστος Διαμαντούδης
το αγόρι από τις Συκιές
το αγόρι από τις Συκιές
Λένα Παπαληγούρα
κουκλοκόριτσο
κουκλοκόριτσο
Λόγοι Θεάτρου [8-14 Φεβρουαρίου 2018]
...και ποιος σου είπε ότι δεν είναι όλα θέατρο;
...και ποιος σου είπε ότι δεν είναι όλα θέατρο;