κείμενο | χάρις σερδάρη */* φωτογραφίες | αρχείο χάρις */* επιμέλεια | γιώργος παπανικολάου
Σε πόσους γύρους;
Να μείνω ή να φύγω; ΓΥΡΟΣ ΠΡΩΤΟΣ.
Να μείνω στη Θεσσαλονίκη ή να φύγω στην Αθήνα;
Άπειρες σκέψεις πάνω σε αυτό, για χρόνια. Μακάρι να μπορούσα να απαντήσω χωρίς δεύτερη σκέψη ένα ηχηρό «να μείνω», να μπορώ εδώ να έχω ευκαιρίες και να δουλεύω αξιοπρεπώς. Η κατάσταση φυσικά απέχει πολύ από αυτό.
Όσο αφορά στο θέατρο, δυστυχώς μια παράσταση εκτός Αθήνας έχει ελάχιστες πιθανότητες προβολής. Ακόμα και αξιόλογοι καλλιτέχνες που ξεκίνησαν εκτός πρωτεύουσας, αναγκάζονται να κατέβουν στην Αθήνα, μήπως και καταφέρει «κάποιος» να τους δει, να μπουν στις περίφημες λίστες με τις «παραστάσεις που δεν πρέπει να χάσεις» και στους «υποψήφιους βραβευθέντες».
Ποιός φορέας ή πρόσωπο ασχολείται σοβαρά και σταθερά με παραστάσεις και ανερχόμενους καλλιτέχνες εκτός Αθήνας; Δεν θα έπρεπε να υπάρχει μια διαδικασία που να διευκολύνει μια τέτοιου είδους πολιτιστική αποκέντρωση; Δεν πρόκειται περί φήμης ή αναγνωρισιμότητας. Το να επικοινωνείται η δουλειά σου είναι αναγκαίο κομμάτι για να εξελιχθείς, να ζήσεις με οικονομικά βιώσιμους όρους και να προχωρήσεις σε μια επόμενη δουλειά.
Πάντως, έως τώρα, ζω ανάμεσα στις δυο πόλεις, παλεύοντας να μην εγκαταλείψω την πόλη μου και ταυτόχρονα να μην στερήσω στον εαυτό μου το δικαίωμα να αναζητήσει ευκαιρίες. Ως προς την τηλεόραση; Σκέφτομαι ότι θα ήθελα να το δοκιμάσω, αν είχα την ευκαιρία. Οι δουλειές δεν διαχωρίζονται στο μυαλό από το είδος, αλλά από το αν οι συγκεκριμένοι συνεργάτες δουλεύουν με επαγγελματισμό και φροντίδα, ή όχι.
Related posts:
παίζω, θα δεις!
έχεις τρεις επιλογές
Τρεις μέρες, Μία Εποχή
η ξεναγός της ανακάλυψης
έχεις τρεις επιλογές
Damn your love, Damn your lies