
κείμενο | μίλτος τόσκας */* επιμέλεια | τάσος θώμογλου + ιάκωβος καγκελίδης
Οι 'αθώες' ψυχές κι ο 'αόρατος' εχθρός
Το πρόβλημα στις σχέσεις Παλαιστινίων-Ισραηλινών είναι καλά κατασκευασμένο κι εξυπηρετεί συγκεκριμένα συμφέροντα τρίτων. Αυτή είναι η σκληρή αλήθεια. Θύματα, αθώες ψυχές, που έχουν εγκλωβιστεί σε έναν πόλεμο με έναν αόρατο εχθρό. Οι άνθρωποι από τη φύση τους είναι καλοί, ικανοί να συζητήσουν και να αμβλύνουν κάθε χάσμα κι αυτό επιβεβαιώνεται μέσα από τις αποκαλύψεις του ντοκιμαντέρ των Μορ Λουσί και Ντανιέλ Σιβάν, ‘Ημερολόγια του Όσλο’.
To 1992, κάτω από το φως της δημοσιότητας, αποφασίζεται μία μυστική συνάντηση των δύο πλευρών εκτός έδρας, μακριά από το πεδίο των συγκρούσεων, κεκλεισμένων των θυρών στην παγωμένη Νορβηγία. Το εγχείρημα της ανακωχής μόνο εύκολο δεν είναι, αλλά για πρώτη ίσως φορά, υπάρχει κοινή θέληση και διάθεση προς τη θετική κατεύθυνση. Οι επαφές μαραθώνιες, οι διαφωνίες σε πρώτη φάση μεγάλες. Ένα ένα τα βήματα. Αργά, αλλά σταθερά.
Related posts:
Legalize Film: Αποτίμηση Oscars
Oscars “so Trump”
Oscars “so Trump”
Robert De Niro
Το πρόσωπο της Μεθόδου
Το πρόσωπο της Μεθόδου
Βλέποντας το "Petra"
κι ένα δίλημμα τα "πρέπει" και τα "θέλω"...
κι ένα δίλημμα τα "πρέπει" και τα "θέλω"...
Βλέποντας τη "Sofia"
κι ένα δίλημμα τα "πρέπει" και τα "θέλω"...
κι ένα δίλημμα τα "πρέπει" και τα "θέλω"...
Βλέποντας τo 'Κορίτσι στην ομίχλη΄ του Ντονάτο Καρίζι
'η πιο ηλίθια βλακεία του διαβόλου είναι η ματαιοδοξία'
'η πιο ηλίθια βλακεία του διαβόλου είναι η ματαιοδοξία'
Legalize Film: Γιώργος Λάνθιμος
Η (λ)άνθιση του ελληνικού cinema
Η (λ)άνθιση του ελληνικού cinema