“Τα πρώτα μου ερεθίσματα, στο κινηματογράφο, ήταν ταινίες του Αλμοδόβαρ. Αλλά και ταινίες του Χίτσκοκ, καθότι μου αρέσουν τρομερά τα θρίλερ. Στα 14-15 μου χρόνια, θυμάμαι, κυκλοφορούσε μια βιντεοκασέτα στη παρέα μου και ένας- ένας τη παρακολουθούσαμε. Ήταν το “Kids” του Larry Clark, σε σενάριο Harmony Korine. Μια φουλ εφηβική ταινία, που με εκείνα τα χρόνια με αφορούσε, με μια ματιά στο κινηματογράφο με έντονα στοιχεία του ντοκιμαντέρ, που με ενθουσίασε. Μου άρεσαν οι ερμηνείες των ηθοποιών. Θυμάμαι, την ξαναείδα μετά από χρόνια και τη χάζευα, δίχως να θέλω να αποκωδικοποιήσω το τρόπο που έπαιζαν οι ηθοποιοί. Στα χρόνια που περνάνε, βλέποντας θέατρο και κινηματογράφο, προσπαθώ να μη χάνω την αγνότητα της ματιάς του θεατή. Είναι κατάρα, το να αισθάνομαι ότι είμαι ειδική κι η άποψη μου μετράει για κάτι. Προσπαθώ να αποφεύγω να βλέπω “φιλτραρισμένα” το οτιδήποτε. Θέλω να κρατάω την αθωότητα στη θέαση.
Είμαι πολύ τυχερή, γιατί μου προτείνουν και ερμηνεύω γυναίκες-ηρωίδες , (π.χ. “Πολυξένη”, “Ευτυχία”, “Σωτηρία με λένε”), που έχουν ανοίξει το δρόμο, για πολλές γυναίκες, στο σήμερα. Είναι αντιφατικές ηρωίδες με ένα κοινό παρονομαστή: την ελευθερία και την αθωότητα. Και το πληρώνουν το κόστος, αυτές οι γυναίκες. Στα σενάρια που έρχονται στα χέρια μου, συχνά βλέπω μια “τυποποίηση” της γυναίκας. Για παράδειγμα, ο τρόπος που αντιμετωπίζεται ένα ζευγάρι. Είμαι τυχερή, λοιπόν, γιατί έκανα επιλογές που μου αρέσουν και γιατί τις γνωρίζω- ολοένα και περισσότερο- αυτές τις γυναίκες, μέσω της δουλειάς. Αντισυμβατικές γυναίκες. Διαφορετικές από τις υπόλοιπες, θα έλεγε κάποιος. Όμως ποιος ορίζει το διαφορετικό από το κανονικό; Υπάρχει μια παρεξήγηση ανάμεσα στο τί είναι διαφορετικό και τι κανονικό. Για μένα, δεν είναι διαφορετικό να μη μπορώ να κοιμηθώ, επειδή γίνεται ένα δυστύχημα που θα μπορούσε να έχει αποφευχθεί, όπως αυτό στα Τέμπη. Για μένα, δεν είναι διαφορετικό να με ταράζει, όταν βλέπω μία διεμφυλική γυναίκα να έχει υποστεί ξυλοδαρμό από μία παρέα, λόγω διαφορετικότητας στη κανονικότητά τους”.