
κείμενο | γιώργος παπανικολάου
Ακέραιος άνθρωπος, ένα παράσημο ερμηνείας....
Λυκειόπαιδο, σκέτο τσόλι, βολόδερνα στην Αθήνα. Μου άρεσε το κέντρο της πόλης, σαν νύχτωνε. Σαν γνήσιο επαρχιωτόπουλο, κάπου το 1995, χειμώνα καιρό, περπατούσα στα αχαρτογράφητα της πόλης. Κάπου εκεί στου Ψυρρή. Μια περιοχή, όχι όπως τώρα, που την γνωρίζετε, με τ’ ατέλειωτα μπαράκια, τα πολλά θέατρα, και τη κοσμοπλημμύρα, ότι ώρα και ότι μέρα…..τότε, ήταν εκεί όλα ήσυχα και βιοτεχνικά, στην οδό Σαρρή, μόνο το θέατρο ΑΠΟΘΗΚΗ, έστεκε μια εξαίρεση σε ένα κανόνα παλιατζίδικων. Το θέατρο της Αλίκης Γεωργούλη. Κοντοστάθηκα, έξω από αυτό, Δεκέμβρη μήνα, στην αφίσα της παράστασης: “O Αϊ- Βασίλης είναι σκέτη λέρα”. Σε σκηνοθεσία Κώστα Αρζόγλου και διασκευή Μιχάλη Ρέππα και Θανάση Παπαθανασίου. Ένας θίασος, όλοι κοσμοιστορικά “άσημοι”. Κάπου τους είχα δει, και κάπου όχι, στη τηλεόραση. Απέπνεαν τρέλα. Από μια αφίσα, ρε φίλε…Έβγαλα φοιτητικό και μπήκα. Είμασταν βαριά- βαριά, μια εικοσάδα κόσμος- Τετάρτη απογευματινή. Και ξεκινά η παράσταση, και παθαίνω κοκό, με την τρέλα που απέπνεαν. Μια ομάδα, σα γροθιά, σκέτη ελευθερία, για θέατρο πιο φευγάτο, από όσο ξέραμε. Εκεί, πρωτοείδα, τη Καίτη Κωνσταντίνου. Ανάμεσα στους φίλους της, την Υρώ Μανέ, το Χρήστο Χατζηπαναγιώτη, το Κώστα Κόκλα, τη Μαρία Καβογιάννη, το Χρήστο Ευθυμίου, τη Ματθίλδη Μαγγίρα.
Related posts:
έχεις τρεις επιλογές
Μια ζωή στ' αστέρια
Τρεις μέρες, Μία Εποχή
Τρεις μέρες, Μία Εποχή
έχεις τρεις επιλογές
«Το να έχεις φτερά και να μην μπορείς να πετάξεις / με σιχάθηκα»