
κείμενο | μίλτος τόσκας */* επιμέλεια | τάσος θώμογλου + ιάκωβος καγκελίδης
Το έργο που κέρδισε τον Χρυσό Αλέξανδρο
Ένα ντοκιμαντέρ, που συνάρπασε το κοινό του Άμστερνταμ, στο πρόσφατο Φεστιβάλ, ως ταινία έναρξης, είναι το Αμάλ του Μοχάμεντ Σιάμ. Mία συμπαραγωγή, Αιγύπτου, Γερμανίας, Λίβανου, Γαλλίας, Νορβηγίας και Κατάρ, που ήρθε στη Θεσσαλονίκη κι η απήχησή του ήταν μεγάλη, καθώς μιλάμε για μία πολύ ευαίσθητη ιστορία, που διαδραματίζεται στην Αίγυπτο, σε μία ιδιαίτερα ταραχώδη πολιτικά περίοδο για τη χώρα.
Related posts:
59ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
κι ένα δίλημμα τα "πρέπει" και τα "θέλω"...
κι ένα δίλημμα τα "πρέπει" και τα "θέλω"...
Legalize Film: Woody Allen
Ο νευρικός εραστής της 7ης Τέχνης
Ο νευρικός εραστής της 7ης Τέχνης
Martin Scorsese
Το 'κακό παιδί' του Αμερικανικού Κινηματογράφου
Το 'κακό παιδί' του Αμερικανικού Κινηματογράφου
Βλέποντας τo 'Κορίτσι στην ομίχλη΄ του Ντονάτο Καρίζι
'η πιο ηλίθια βλακεία του διαβόλου είναι η ματαιοδοξία'
'η πιο ηλίθια βλακεία του διαβόλου είναι η ματαιοδοξία'
Βλέποντας το "Petra"
κι ένα δίλημμα τα "πρέπει" και τα "θέλω"...
κι ένα δίλημμα τα "πρέπει" και τα "θέλω"...
Βλέποντας τη "Sofia"
κι ένα δίλημμα τα "πρέπει" και τα "θέλω"...
κι ένα δίλημμα τα "πρέπει" και τα "θέλω"...