ένας διάλογος με το σήμερα / U_TH FESTIVAL
συνέντευξη | γιώργος παπανικολάου */* φωτογραφίες | χριστόδουλος τζίμας + αρχείο δόμνας & νικόλα */* επιμέλεια Ι γιώργος παπανικολάου
Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά πραγματοποιείται στη Θεσσαλονίκη, το U_TH FESTIVAL, το μεγαλύτερο Φεστιβάλ Εφηβικών Θεατρικών Ομάδων στην Ελλάδα, που διοργανώνει από το 2022 η εταιρεία θεάτρου αντίqρηση. Το αχτύπητο δίδυμο που κρύβεται πίσω από την αντίqρηση και αυτό το πρωτοποριακό φεστιβάλ, λίγο πριν βρεθεί στο φετινό τόπο δράσης, για την ακρίβεια στο θέατρο ΑΥΛΑΙΑ, και εν μέσω παράλληλων δράσεων στο Λιμάνι Θεσσαλονίκης είχε μια σύντομη κουβέντα μαζί μας…Ο Νικόλας Μαραγκόπολος και η Δόμνα Χουρναζίδου στο rejected…
Σε παράσταση που παρακολούθησες τελευταία και βαριόσουνα αφόρητα ως θεατής, πού απέδωσες το γεγονός ότι κοιτούσες συνέχεια το ρολόι; Τι έφταιγε;
Δόμνα: Νομίζω στο ότι δεν πρωταγωνιστούσε η ιστορία, αλλά οι ηθοποιοί. Έβλεπα μονάδες που δεν επικοινωνούσαν σκηνικά. Δεν είχαν την ανάγκη να είναι μαζί. Τώρα στο τί φταίει….Από το ότι μπορεί να ήταν ένα τυχαίο γεγονός μιας άτυχης μέρας, μέχρι την ανασφάλεια του ηθοποιού για το τί κάνει επί σκηνής.
Νικόλας: Αποφεύγω να κοιτάω την ώρα όταν πηγαίνω στο θέατρο, γιατί είναι κάτι που ενοχλεί πολύ τους ηθοποιούς που βρίσκονται πάνω στη σκηνή. Όταν βαριέμαι σε μία παράσταση, τις περισσότερες φορές φταίω εγώ. Όταν είμαι χαρούμενος και ξεκούραστος, σπάνια πλήττω. Στο φινάλε, όπως λέει και ο στίχος των φοβερών zoolixo, λίγο «ούστ ου είναι θέμα γούστου».
Όλοι θέλουν να κάνουν θέατρο. Ποιοί -πραγματικά – μπορούν, τελικά, να κάνουν θέατρο;
Δόμνα: Όσοι μελετούν, όσοι μπορούν να ακολουθήσουν οδηγίες, όσοι μπορούν να προτείνουν, όσοι μπορούν να δημιουργήσουν ελεύθερα μέσα στο πλαίσιο που θα ορίσει ο σκηνοθέτης, όσοι μπορούν να παραμερίσουν το εγώ τους, όσοι μπορούν να αγαπήσουν τους συμπαίκτες τους, όσοι δε μένουν στάσιμοι κι επιδιώκουν διαρκώς να επιμορφώνονται.
Νικόλας: Όλοι μπορούν να κάνουν θέατρο. Δεν μπορούν όλοι, όμως, να μας αρέσουν. Εμένα, μου αρέσει να βλέπω ηθοποιούς με ακρίβεια, που κυλάει αίμα στις φλέβες τους, που έχουν χιούμορ, που αγαπούν και θαυμάζουν τους συμπαίκτες τους πάνω στη σκηνή και που μπορούν να λειτουργήσουν ομαδικά.
Γιατί η Θεσσαλονίκη έχει τόσο αναξιοποίητο θεατρικό ταλέντο; Γιατί μοναχά παράγει και δεν επενδύει;
Δόμνα: Μια χαρά παράγει και μια χαρά επενδύει, θα σου πω. Απλά, το «προϊόν» πιστεύει ότι η αγορά αλλού, θα του δώσει άλλη αξία.
Νικόλας: Στη μεγάλη εικόνα, όπως ολόκληρη η Ελλάδα δεν μπορεί να κρατήσει τους νέους της που φεύγουν για μια καλύτερη τύχη στο εξωτερικό, έτσι και η Θεσσαλονίκη δεν μπορεί να κρατήσει τους δικούς της. Κάποιος, όμως, πρέπει να μείνει πίσω και να παράξει. Και να έχει υπομονή και πίστη.
Ο Θεσσαλονικιός θεατρόφιλος γιατί έχει προτεραιότητά του, τις αθηναϊκές παραστάσεις και όχι τις … «ντόπιες»;
Δόμνα: Γιατί είναι πιο πολυδιαφημισμένες; Από περιέργεια, ίσως; Πιστεύω, πάντως, ότι οι Θεσσαλονικείς θεατρόφιλοι στηρίζουν τις «ντόπιες» παραστάσεις. Οι Θεσσαλονικείς θεατές πάλι, όχι.
Νικόλας: Γιατί -πάντα- μας αρέσουν τα πράγματα των άλλων και υποτιμούμε αυτά που έχουμε εμείς. Ακόμα και αν αυτά που έχουν οι άλλοι, είναι τα πράγματα που εμείς πετάξαμε.
Ένα καλό μυθιστόρημα, γίνεται πιο εύκολα «αξιοπρεπής παράσταση», από ένα «καθαρόαιμο» θεατρικό έργο;
Δόμνα: Η καλή ιστορία, από όποιο είδος κι αν προέρχεται, μπορεί να γίνει αξιοπρεπής παράσταση, αρκεί ο δεύτερος «γραφιάς» που είναι ο σκηνοθέτης, να έχει μελετήσει πολύ καλά τον πρώτο, τον συγγραφέα.
Νικόλας: Θα έλεγα, όχι. Ίσως, ένα καλό μυθιστόρημα να διαβάζεται πιο εύκολα ή να βρίσκεται πιο εύκολα στα χέρια μας. Μόλις, όμως, συναντηθείς με ένα θεατρικό κείμενο που σε ταράζει, θα έλεγα ότι πιο εύκολα «βλέπω» την παράσταση.
Το θέατρο «κινδυνεύει» να μπει στο tik tok;
Δόμνα: Κινδυνεύουμε από το να μπει το «tik-tok» στο θέατρο!
Νικόλας: Το θέατρο δεν κινδυνεύει από τίποτα.
Ποιό είναι το μεγαλύτερο κέρδος που αποκομίσατε όλα αυτά τα χρόνια, από το Φεστιβάλ;
Δόμνα: Το γεγονός ότι οι γονείς και οι καθηγητές, που παρακολουθούν ως θεατές, άλλοτε γνωρίζουν και άλλοτε ξαναγνωρίζουν τα παιδιά τους, όταν τα βλέπουν να ανθίζουν μέσα στην ομάδα. Πάνω στη σκηνή. Είναι η μεταμορφωτική δύναμη του θεάτρου.
Νικόλας: Είχα μια καθηγήτρια στο Λύκειο που στάθηκε η αφορμή να ασχοληθώ με το θέατρο στην εφηβεία και αυτή η εμπειρία μου άλλαξε τη ζωή. Θέλω να πιστεύω ότι, για κάποια παιδιά, το U_TH FESTIVAL μπορεί να γίνει αυτή η αφορμή.
Όταν είσαι έφηβος, μπορείς εκτός από το να αναιρείς τα πάντα στο θέατρο, να φτιάχνεις και καινοτομίες μέσα σε αυτό;
Δόμνα: Είναι προϋπόθεση να αναιρέσεις, για να καινοτομήσεις. Και αυτό, μόνο οι έφηβοι μπορούν να το τολμήσουν. Και κοντά σ΄αυτούς προσπαθούμε κι εμείς, κλέβοντας λίγη από την ορμή τους.
Νικόλας: Όταν είσαι έφηβος μπορείς να κάνεις ό,τι γουστάρεις. Και να αναιρείς τα πάντα και να πειραματίζεσαι και να κάνεις λάθη και να ερωτεύεσαι και να υπερβάλλεις και τέτοια να είναι και η τέχνη σου.
Φέτος, τι θέλετε να καταφέρετε με το Φεστιβάλ, που δεν έγινε τα προηγούμενα χρόνια;
Δόμνα: Και για φέτος αλλά και για όσα χρόνια χρειαστεί, θα ήθελα προσωπικά να καταφέρει η πόλη να ακούσει τη φωνή τους. Ή μάλλον, να αντέξει να την ακούσει.
Νικόλας: Να μάθει κάθε κάτοικος αυτής της πόλης, ότι στη Θεσσαλονίκη γίνεται το μεγαλύτερο φεστιβάλ εφηβικού θεάτρου της χώρας.
Τέλος, τί σημαίνει «γαμάτη παράσταση» για σένα;
Δόμνα: Αυτή που δε θα με αφήσει να κοιμηθώ το βράδυ.
Νικόλας: Αυτή που θα με κάνει, να μη θέλω να σηκωθώ από τη θέση μου, όταν τελειώσει.
Η εταιρεία θεάτρου αντίqρηση επιστρέφει με το
3ο U_TH FESTIVAL,
το μεγαλύτερο Φεστιβάλ Εφηβικών Θεατρικών Ομάδων!
22 – 28 Απριλίου 2024
Θέατρο ΑΥΛΑΙΑ & Αποθήκη Δ’ Λιμάνι
#SEE_YOU_THERE
Το U_TH FESTIVAL, το μεγαλύτερο Φεστιβάλ Εφηβικών Θεατρικών Ομάδων στην Ελλάδα, που διοργανώνει από το 2022 η εταιρεία θεάτρου αντίqρηση, επιστρέφει για τρίτη χρονιά και δυναμικότερο από ποτέ στη Θεσσαλονίκη, από τις 22 έως τις 28 Απριλίου στο Θέατρο ΑΥΛΑΙΑ και την Αποθήκη Δ’ στο Λιμάνι!
Το U_TH FESTIVAL είναι ένας μοναδικός θεσμός που, μέχρι σήμερα, έχει δώσει την ευκαιρία σε 40 εφηβικές θεατρικές ομάδες και 650 ανήσυχους νέους ηλικίας 12-17 ετών να μοιραστούν μια ξεχωριστή εμπειρία, μέσα από την οποία δημιουργείται μια πλατφόρμα ελεύθερης έκφρασης, διαμορφώνεται μια δυναμική πολιτιστική κοινότητα και ενισχύεται ο διάλογος μεταξύ των νέων καλλιτεχνών. Τις παραστάσεις του U_TH FESTIVAL έχουν παρακολουθήσει περισσότεροι από 10.000 θεατές, γεγονός που καθιστά το Φεστιβάλ ένα από τα σημαντικότερα πολιτιστικά γεγονότα της Θεσσαλονίκης.
Φέτος, το U_TH FESTIVAL επιστρέφει με 17 ομάδες και πάνω από 200 έφηβους καλλιτέχνες, με ένα πολυποίκιλο πρόγραμμα που περιλαμβάνει παραστάσεις κλασικών και σύγχρονων έργων του ελληνικού και διεθνούς ρεπερτορίου, παρουσιάσεις νέων έργων που έχουν δημιουργηθεί από τα σχήματα που συμμετέχουν και μία σειρά από παράλληλες δράσεις (ομιλίες, σεμινάρια και εργαστήρια) πάνω σε ζητήματα που αφορούν τους εφήβους σήμερα. Ακολουθεί το πρόγραμμα των παραστάσεων, ενώ το πρόγραμμα των παράλληλων δράσεων θα αποκαλυφθεί λίγες μέρες πριν από την έναρξη του Φεστιβάλ.
Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
09:30 – 10:30 > ΓΕΛ και ΕΠΑΛ Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής
Παράσταση: «Η Κατσαρίδα», βασισμένο στο ομώνυμο έργο του Βασίλη Μαυρογεωργίου, σε διασκευή και σκηνοθεσία Χαράς Αδαμίδου.
Σύντομη περιγραφή: Ένα αισιόδοξο κείμενο για την τεράστια δύναμη της θέλησης, το αναπάντεχο ταξίδι της αυτογνωσίας και το πολύτιμο δώρο του απρόσμενου.
Διάρκεια παράστασης: 50 λεπτά
11:00-12:00 > Όμιλος Θεάτρου 2ου Πρότυπου ΓΕΛ Θεσσαλονίκης «Λευκός Πύργος»
Παράσταση: «Η Δωδεκάτη Νύχτα» του Ουίλιαμ Σαίξπηρ, σε διασκευή και σκηνοθετική επιμέλεια Λίλας Παντελίδου. Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Αναστασία Μπιτσάνη, φιλόλογος.
Σύντομη περιγραφή: Μία από τις πιο δημοφιλείς ρομαντικές κωμωδίες του Σαίξπηρ για τη φύση και τη δύναμη του έρωτα, το χάος των ανθρώπινων σχέσεων και τις κοινωνικές συμβάσεις.
Διάρκεια παράστασης: 60 λεπτά
12:30-13:30 > Ελληνογαλλική Σχολή «Καλαμαρί»
Παράσταση: «Η Κατσαρίδα», βασισμένο στο ομώνυμο έργο του Βασίλη Μαυρογεωργίου, σε διασκευή Λένας Πετροπούλου και εμψύχωση/σκηνοθεσία Καρολίνας Ρήγα.
Σύντομη περιγραφή: Ένα κείμενο γεμάτο θετική διάθεση που μας θυμίζει ότι, με τη βοήθεια των άλλων, μπορούμε να κατακτήσουμε το ανέφικτο.
Διάρκεια παράστασης: 50 λεπτά
14:00-15:00 > Θέατρο εΦ
Παράσταση: «Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να γυρίζεις σπίτι», εμπνευσμένο από το έργο «Τρόποι να γυρίζεις σπίτι» του Alejandro Zambra, σε σκηνοθεσία Αρετής Μακρολειβαδίτη και Άννας Μαργαριτίδου.
Σύντομη περιγραφή: Ένα ταξίδι στον χρόνο για την αξία του να παραμένουμε για πάντα παιδιά στην καρδιά και τη σκέψη μας.
Διάρκεια παράστασης: 45 λεπτά
15:30-16:30 > «2 πρώτες ώρες» / Συμπεριληπτική – μουσικοθεατρική ομάδα
Παράσταση: «Όνειρο 10», συλλογικό έργο βασισμένο σε κείμενα του Ζαχαρία Σπανού και της ομάδας σε μουσική διδασκαλία Ολυμπίας Παπά.
Σύντομη περιγραφή: «Τι θέλεις να κάνεις όταν μεγαλώσεις;» Μια μουσικοθεατρική παράσταση με παιδιά διαφορετικών ηλικιών που μιλά για την ανάγκη μας να κάνουμε όνειρα συλλογικά, όνειρα που μπορούμε να τα μοιραστούμε με άλλους.
Διάρκεια παράστασης: 45 λεπτά
17:00-18:00 > Εργαστήρι Θεάτρου «Thespians»
Παράσταση: «Μικρές αλλόκοτα αλλιώτικες ιστορίες» της Βαρβάρας Δουμανίδου και της Μαρίας Ράπτη, σε σκηνοθεσία Βαρβάρας Δουμανίδου.
Σύντομη περιγραφή: Ένα πρωτότυπο έργο που αντιστρέφει τους «κανόνες» των παραμυθιών, μέσα από ιστορίες μαγικές και, κυρίως, διαφορετικές.
Διάρκεια παράστασης: 50 λεπτά
Σάββατο 27 Απριλίου 2024
10:00-11:00 > Σβούρα ArtLab
Παράσταση: «Το καπλάνι της βιτρίνας», βασισμένο στο ομώνυμο έργο της Άλκης Ζέη, σε διασκευή Νανάς Παπαγαβριήλ.
Σύντομη περιγραφή: Το έργο μιλά για το τέλος της παιδικής αθωότητας στην Ελλάδα της δικτατορίας του Μεταξά, μιας εποχής κατά την οποία τα παιδιά ενηλικιώθηκαν πρόωρα.
Διάρκεια παράστασης: 60 λεπτά
11:30-12:30 > Εταιρεία Θεάτρου MONKS
Παράσταση: «Να θάψουμε τους Νεκρούς» του Ίρβιν Σω, σε σκηνοθεσία Γιάννη Μαυρόπουλου.
Σύντομη περιγραφή: Το έργο ισορροπεί ανάμεσα στη μαύρη κωμωδία και το δράμα, υπενθυμίζοντάς μας την αξία της ζωής, της ζωής που δεν μπορεί να υποβαθμιστεί από την προπαγάνδα και τα οικονομικά προβλήματα.
Διάρκεια παράστασης: 45 λεπτά
13:00-14:00 > Θεατρικό Εργαστήρι «Πέρασμα»
Παράσταση: «Η συνταγή της φιλίας», συλλογικό έργο – θέατρο της επινόησης σε υποκριτική διδασκαλία και δραματουργική επεξεργασίας Κωνσταντίας Ζαχαροπούλου.
Σύντομη περιγραφή: Ποια είναι η μαγική συνταγή για τη σχέση της φιλίας; Μια σύνθεση των ατομικών εμπειριών και ιστοριών των μελών της ομάδας πάνω στο θέμα της φιλίας.
Διάρκεια παράστασης: 50 λεπτά
14:30-15:30 > Vafo-TEENS / Θεατρική ομάδα Βαφοπουλείου
Παράσταση: «Μόνο Να Μ’ Αγαπάς», συλλογικό έργο βασισμένο σε κείμενα της ομάδας.
Σύντομη περιγραφή: Μια σύνθεση στιγμών από την καθημερινότητα των μελών της ομάδας, σε ένα έργο που δίνει στους εφήβους την ευκαιρία να ταυτιστούν και στους ενήλικες τη δυνατότητα να τους καταλάβουν και να έρθουν κοντά τους.
Διάρκεια παράστασης: 50 λεπτά
16:00-17:00 > «Γεια Χαρά» / Θεατρική ομάδα του Συλλόγου Παρανεστιωτών Θεσ/νίκης «Ο ΝΕΣΤΟΣ»
Παράσταση: «Μυθιστορίες Αρχαίας Τρέλας», βασισμένο στο ομώνυμο έργο του Δημόκριτου Τσουκάπα, σε διασκευή/εμψύχωση/σκηνοθεσία Αναστασίας Θυμιοπούλου.
Σύντομη περιγραφή: Τρεις αρχαίοι ελληνικοί μύθοι και ο γάμος της Θέτιδας, σε μια ενιαία ιστορία γεμάτη χιούμορ.
Διάρκεια παράστασης: 60 λεπτά
17:30-18:30 > ΚΗΠΟΣ
Παράσταση: «Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΕΕΝ ΥΜΠΥ», βασισμένο στο έργο «Ο βασιλιάς Υμπύ» του Αλφρέντ Ζαρύ, σε ελεύθερη διασκευή/σκηνοθεσία Θανάση Μεγαλόπουλου.
Σύντομη περιγραφή: Μια σάτιρα των παθογενειών της σύγχρονης εξουσίας, μέσα από το πρίσμα ενός θεοπάλαβου μεσαιωνικού παραμυθιού και των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι σημερινοί έφηβοι.
Διάρκεια παράστασης: 45 λεπτά
Κυριακή 28 Απριλίου 2024
10:00-11:00 > Άσπρο Δέντρο
Παράσταση: «Μια γιορτή … για όλους», βασισμένο στο έργο του Volker Ludwig «Μια γιορτή στου Νουριάν», σε εμψύχωση/σκηνοθεσία Μαριαλένας Στεργίου.
Σύντομη περιγραφή: Τι κάνουμε με το «διαφορετικό»; Ένα έργο που εστιάζει στις προκαταλήψεις, τον εγκλωβισμό σε εθνικότητες και κοινωνικές τάξεις και την πολιτισμική συμφιλίωση.
Διάρκεια παράστασης: 50 λεπτά
11:30-12:30 > «Metamorfosis in Art» / Καλλιτεχνική Κολεκτίβα
Παράσταση: «Θέλω μια χώρα», βασισμένο στο ομώνυμο έργο του Ανδρέα Φλουράκη, σε διασκευή, σύνθεση κειμένων και σκηνοθεσία Μάγδας Θεοσίδου.
Σύντομη περιγραφή: 12 πολίτες αναζητούν την ιδανική χώρα για να ζήσουν. Μήπως, τελικά, υπάρχει μόνο στα όνειρα;
Διάρκεια παράστασης: 45 λεπτά
13:00-14:00 > Αρσάκειο Λύκειο Θεσσαλονίκης
Παράσταση: «Ταραγμένη Άνοιξη», συλλογικό έργο βασισμένο σε κείμενα της ομάδας και δραματουργική επεξεργασία και σκηνοθεσία Αντώνη Νεονάκη και Τίνας Πλατσή.
Σύντομη περιγραφή: Μπορούν οι ενήλικες να νιώσουν την ταραγμένη άνοιξη που βιώνουν οι έφηβοι; Τα μέλη της ομάδας μοιράζονται σκέψεις, συναισθήματα και ανησυχίες για όλα εκείνα που οι μεγάλοι πιστεύουν ότι τους απασχολούν.
Διάρκεια παράστασης: 45 λεπτά
15:00-16:00 > Λυρικός Μικρός Πλανήτης
Παράσταση: «Ρωμαίος και Ιουλιέτα αλλιώς», βασισμένο στο έργο του Ουίλιαμ Σαίξπηρ, σε διασκευή/σκηνοθεσία Σοφίας Μελιγκοπούλου
Σύντομη περιγραφή: Μια παρωδία του δημοφιλούς και διαχρονικού σαιξπηρικού έργου.
Διάρκεια παράστασης: 60 λεπτά
16:30-17:30 > Εταιρεία Θεάτρου αντίqρηση
Παράσταση: «Άμλετ» του Ουίλιαμ Σαίξπηρ, σε διασκευή/σκηνοθεσία Νικόλα Μαραγκόπουλου.
Σύντομη περιγραφή: Όπως ο Άμλετ, έτσι και κάθε έφηβος αμφισβητεί τα πάντα, θέλει να γκρεμίσει τον παλιό κόσμο και να χτίσει έναν καινούριο, όπου θα τον αποδέχονται γι’ αυτό που Είναι και όχι γι’ αυτό που Φαίνεται.
Διάρκεια παράστασης: 60 λεπτά
Το φετινό U_TH FESTIVAL πραγματοποιείται σε συνεργασία με τον Δήμο Θεσσαλονίκης, ο οποίος έχει παραχωρήσει στην εταιρεία θεάτρου αντίqρηση την Αποθήκη Δ στο Λιμάνι για τη διοργάνωση των παράλληλων δράσεων του Φεστιβάλ, το πρόγραμμα των οποίων θα ανακοινωθεί σύντομα.
Όλες οι εκτυπώσεις των υλικών επικοινωνίας του φετινού U_TH FESTIVAL έχουν πραγματοποιηθεί με την υποστήριξη του ΚΕΘΕΑ ΣΧΗΜΑ & ΧΡΩΜΑ.
Η εταιρεία θεάτρου αντίqρηση
Η εταιρεία θεάτρου αντίqρηση ιδρύθηκε το 2020 στη Θεσσαλονίκη από τον ηθοποιό και σκηνοθέτη Νικόλα Μαραγκόπουλο και την εκπαιδευτικό Δόμνα Χουρναζίδου.
Είναι μια κοινωνικο-πολιτιστική και εκπαιδευτική μη-κερδοσκοπική εταιρεία με σκοπό την ενίσχυση της τοπικής καλλιτεχνικής δραστηριότητας, την πολιτιστική αποκέντρωση μέσα από την παραγωγή θεατρικών παραστάσεων και την αισθητική καλλιέργεια μέσω της θεατρικής εκπαίδευσης.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Χώρος παραστάσεων: Θέατρο ΑΥΛΑΙΑ, Τσιμισκή 136, Θεσσαλονίκη
Χώρος παράλληλων δράσεων: Αποθήκη Δ’, Λιμάνι Θεσσαλονίκης (το πρόγραμμα θα ανακοινωθεί σύντομα)
Τιμές εισιτηρίων:
Single tickets (για μία παράσταση): 5 ευρώ για άτομα ηλικίας έως 18 ετών | 10 ευρώ για ενήλικες
One-day pass (για τις παραστάσεις μιας ημέρας): 15 ευρώ για άτομα ηλικίας έως 18 ετών | 30 ευρώ για ενήλικες
Three-day pass (για τις παραστάσεις και των τριών ημερών): 30 ευρώ για άτομα ηλικίας έως 18 ετών | 60 ευρώ για ενήλικες
Προπώληση εισιτηρίων: more.com
Related posts:
η Αποστολή της καρδιάς
...και ποιος σου είπε ότι δεν είναι όλα θέατρο;
"Επιθεωρητής" σκέτο "όνειρο"...
πού τώρα; πού να…;
χώρος ελευθερίας
H 'Ελίζα' και η Άλλη