rejected: Σε αυτά τα κείμενα των 100 λέξεων των νέων ηθοποιών που ήρθαν στα χέρια σου, τι αισθάνθηκες ότι αποζητούν περισσότερο από το σεμινάριό σου;
Κ.Ε.: Μου έκανε εντύπωση ότι πολλοί άνθρωποι δήλωναν ότι υπάρχει ένα τεράστιο κενό στην τεχνική του λόγου. Νέοι ηθοποιοί αισθάνονται τεράστια αποξένωση όταν πρόκειται να προσεγγίσουν τα μεγάλα κείμενα, σκηνικά. Οι νέοι καλλιτέχνες νιώθουν πιο σίγουροι με ένα σύγχρονο ρεαλιστικό κείμενο ή ένα κείμενο που γράφουν με συμφοιτητές τους-όπως συχνά συνηθίζεται πλέον- για devised ή documentary theater, με έναν “καθημερινό τόνο” λόγου. Οι νέοι ηθοποιοί νιώθουν τρομερά εκτεθειμένοι όταν πρέπει να βάλουν στο στόμα τους, για παράδειγμα έναν μονόλογο του Ευριπίδη. Νιώθουν άσχημα, το ξέρουν κι οι ίδιοι ότι δεν το κάνουν καλά, μα στην πραγματικότητα δεν ξέρουν πώς να τον προσεγγίσουν. Αυτό μου το είπαν πολλοί ηθοποιοί και τους καταλάβαινα… έχω περάσει από τη θέση του νέου ηθοποιού και κατανοώ τη δυσκολία όταν βγαίνουν από τη σχολή, την δυσχερή θέση άγνοιας που έχουν.
rejected: Τελευταία μέρα του Νοέμβρη που μας πέρασε, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών δόθηκε η ονομασία “Σπύρος Ευαγγελάτος”. Μια ακόμη δυνατή βραδιά, που νιώθεις πόσο σημαντικά λειτουργούν οι άνθρωποι, ακόμα και όταν έχουν “φύγει”…
Κ.Ε.: Η φόρτιση και η χαρά είναι πάντα μεγάλη. Σπανίζει να δίνεται όνομα ανθρώπου σε αίθουσα της Φιλοσοφικής Σχολής. Έγινε μια εξαίρεση που έκανε τον χώρο, όμορφο. Ο πατέρας μου έδωσε πραγματικά μεγάλο βάρος της ζωής του και της δημιουργικής του ορμής στο Τμήμα του οποίου ήταν συνιδρυτής. Είναι σημαντικό και για τις γενιές που θα ΄ρθουν. Είμαστε ένα λαός που ξεχνάει και δημιουργούμε μια θνησιγενή Τέχνη. Όσοι μπούνε σε αυτή την αίθουσα-όχι σε εκατό-αλλά και σε είκοσι χρόνια από τώρα, δεν θα έχουν δει παραστάσεις των προηγούμενων. Τέτοιες κινήσεις έχουν κάτι συμβολικό μα και συνάμα κάτι ουσιαστικό. Ο πατέρας μου θα ήταν βαθιά χαρούμενος με αυτή την τιμή που του αποδόθηκε. Έτσι όπως ένιωσα κι εγώ, εκείνη τη βραδιά… βαθιά τιμημένη. Υπάρχουν άνθρωποι που συνεχίζουν αυτό το Τμήμα για γενιές και γενιές, σε μια αίθουσα που θα φέρει το όνομά του. Όχι μόνο το όνομά του, αλλά κι όλα όσα εκπροσωπούσε ο πατέρας μου μέσα από το θέατρο-την πρακτική και την θεωρητική του πλευρά.