...και ποιος σου είπε ότι δεν είναι όλα θέατρο;

Ο "Ερωτόκριτος" του Δημήτρη Μαραμή σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Ρήγου, έρχεται Θεσσαλονίκη, τον Μάρτιο. Για την ακρίβεια, 9,10 και 11 Μάρτη στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, ο Θοδωρής Βουτσικάκης και η Μαρίνα Σάττι (πρωταγωνιστικό δίδυμο, με έναν πολυπληθή θίασο καλλιτεχνών) θα παρουσιάσουν την παράσταση επακριβώς όπως συνέβη πέρυσι το Μάιο, στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος της Αθήνας. Ετοιμαστείτε για τρεις υπέροχες βραδιές.

κείμενο | γιώργος παπανικολάου */* φωτογραφίες | λευτέρης τσινάρης */* επιμέλεια | τάσος θώμογλου + ιάκωβος καγκελίδης

...και ποιος σου είπε ότι δεν υπάρχει πάντα ένα μονόλογος για σένα;

Λόγοι Θεάτρου

Ο Χρήστος Χατζηπαναγιώτης θα κάνει Χριστούγεννα, στη Θεσσαλονίκη, με τον "Πατέρα του Άμλετ" που έγραψε ο Μάνος Ελευθερίου και σκηνοθέτησε ο Θοδωρής Γκόνης. Μια διαφορετική παράσταση, στο θέατρο ΑΘΗΝΑΙΟΝ, από τα Χριστούγεννα και για λίγες νύχτες. "Λευκές" θεατρικές νύχτες μέσα στο σκοτάδι.



...και ποιος σου είπε ότι δεν έγινε η βραδιά, μια ξεχωριστή μέρα;

Λόγοι Θεάτρου

Άσπα Καλλιάνη σκηνοθετεί, Αλέξανδρος Ρήγας διασκευάζει και παίζει η Δήμητρα Ματσούκα μαζί με το Σταύρο Ζαλμά. Όλα αυτά, στο θέατρο ΑΥΛΑΙΑ, στο "μίξερ", για μια "Ξεχωριστή Μέρα". Το πόσο ξεχωριστή ή όχι είναι, μια τόσο ετερόκλητη συνάντηση, σε ένα δημοφιλές κινηματογραφικό έργο, είναι επίφοβη ως απάντηση. Για όποιον, λοιπόν, επιθυμεί τα ριψοκίνδυνα στις θεατρικές του νύχτες-δίπλα στη Χ.Α.Ν.Θ...



...και ποιος σου είπε ότι δεν υπάρχει η πρόταση γι' αυτή την εβδομάδα;

Λόγοι Θεάτρου

Ένα βράδυ πριν δύο εβδομάδες, χτύπησε μετά τις εντεκάμιση το τηλέφωνό μου. Ήταν αδελφικός φίλος να μου πει "ευχαριστώ". Μόλις είχε βγει από το μικρό θέατρο της Μονής Λαζαριστών. Βλέπει πολύ θέατρο, μα αυτό, που τόσο καιρό δεν είχε καταφέρει να δει, "τον γονάτισε". "Ό,τι καλύτερο υπήρξε φέτος στην πόλη, έως 30 Δεκέμβρη", μου είπε κι ευχήθηκε καλές γιορτές. Αίμα. Αίμα. Κόκκινο. Αγάπη. Γκιακ.



Τελειώνοντας, ρώτησα την Γιώτα Φέστα, πώς και γιατί αποφάσισε να παίξει στην Θεσσαλονίκη.

Λόγοι Θεάτρου


"Υπήρξε μια πρόταση από τη Γλυκερία Καλαϊτζή πέρυσι που συνεργάστηκα με το Θέατρο Τ (για την Αναγνώριση του Άκη Δήμου), για τον Γυάλινο Κόσμο. Έτυχε και η παράσταση Πέρασα, ένα project πάνω στην ποίηση της Κικής Δημουλά, να παιχτεί για δυο μέρες στο Μέγαρο Μουσικής στη Θεσσαλονίκη τον Νοέμβριο, κι έτσι βρέθηκα εδώ για δύο πολύ ενδιαφέρουσες παραστάσεις. Μου αρέσει πολύ που ζω στη Θεσσαλονίκη δυο μήνες τώρα σαν κάτοικος της πόλης. Έχουμε καθημερινά πρόβες για τον Γυάλινο Κόσμο που ανεβαίνει στις 25 Δεκεμβρίου και βρίσκομαι ανάμεσα σε ανθρώπους που ζουν και εργάζονται εδώ. Ο "Γυάλινος Κόσμος" ήταν πολύ ελκυστική πρόταση. Είναι ένα έργο αρχετυπικό, θα μπορούσε να πει κάποιος. Είναι η πρώτη φορά που παίζω Τ. Ουίλλιαμς και είμαι αρκετά αγχωμένη, γιατί ο ρόλος της "Αμάντα" είναι ένας από τους πιο ενδιαφέροντες γυναικείους ρόλους του θεατρικού ρεπερτορίου. Η "Αμάντα" του "Γυάλινου Κόσμου" είναι ρόλος σαγηνευτικός και δύσκολος ταυτόχρονα. Από τις πιο ενδιαφέρουσες μητέρες που έχουν γραφτεί. Με γοητεύει πολύ πόσο ένοχη και ταυτόχρονα πόσο αθώα είναι."



κείμενο | γιώργος παπανικολάου
φωτογραφίες | λευτέρης τσινάρης
επιμέλεια | τάσος θώμογλου + ιάκωβος καγκελίδης